mizu?

....és amúgy?

Friss topikok

  • s.b.: Szia! Nekem most jutott eszembe, h van ilyen oldalam (oldalunk?), úgyhogy most folytatom ;D Mizu? ;) (2013.04.03. 11:46) hmm...
  • v.b.: level down ;> (2009.01.12. 09:27) change

Linkblog

HTML

ez most nem vidám

2008.03.11. 15:10 | s.b. | Szólj hozzá!

ma értesítettek, h meghalt valaki, akit annak ellenére, h évek óta nem láttam, nagyon kedveltem. (de szerintem a két dolog nem is függ össze). eszembe jutott az az 1 hónappal ezelőtti telefonbeszélgetés, amelyben azt mondtam neki, h "Azért valamikor jó lenne összefutni! majd megpróbálok valamikor arra menni!" ezt sajnos már nem fogom tudni megvalósítani. nem kérdezhetem meg tőle már, h mizu... ;( rest in peace!

A bejegyzés trackback címe:

https://mizu.blog.hu/api/trackback/id/tr51376186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása