mizu?

....és amúgy?

Friss topikok

  • s.b.: Szia! Nekem most jutott eszembe, h van ilyen oldalam (oldalunk?), úgyhogy most folytatom ;D Mizu? ;) (2013.04.03. 11:46) hmm...
  • v.b.: level down ;> (2009.01.12. 09:27) change

Linkblog

HTML

olyanok

2008.03.08. 14:36 | s.b. | Szólj hozzá!

...ezek a telefontársaságok, h semmi, de semmi tolerancia nincs bennük ;] pedighát...

tegnap, amikor épp ácsorogtam és vártam, h elkezdődjön a koncert, eszembe jutott, h jaj de innék egy üccsit... az egyik büfében beszélgetésbe elegyedtem egy rokkkkerrel, akitől megtudtam, h 600 pengő a sör. felhomályosítottam, h dehát én 450,-ért láttam a másik büfében, és jöjjön velem, megmutatom. rájöttünk, h kétféle sört árulnak, és ezért a difi... közben elkezdődött a koncert, mire az arc inkább úgy döntött, h nem várja ki a sort, de köszöni, h megmutattam neki a frankót. "De ha legközelebb összefutunk, majd előre engedjük egymást" - búcsúzott. így is lett, 1 óra múlva megláttam, megkocogtattam a vállát, és megkérdeztem tőle: "Na mizu?"

ez a történet is azt mutatta, h jó helyen voltam jó időben, hiszen emberünk mindjárt olcsóbban juthatott sörhöz! bárcsak mindig ott lehetnénk, ahol szükség van ránk, meg ahol úgy érezzük, h örülnek a jelenlétünknek... és tehetnénk vmi szépet. valami nagyon szépet! persze nyilván a tettek előtt az első kérdésünk mégiscsak az lenne, h naa... hát mizu?!?!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mizu.blog.hu/api/trackback/id/tr4371218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása